Borta bra...men hemma bäst

God morgon!

Gick upp 8 idag igen för en powerwalk. Har precis ätit frukost och nu har jag ingen aning om vad vi ska göra...
Ärligt talat klarar jag inte dethär. Att inte ha några tvång alls att göra någonting!! Vi bara sitter och glor hela dagarna!! JAG FÅR PANIK!!!! Jag behöver ett tvång att gå upp varje morgon och GÖRA NÅGOT annars blir jag bara grinig och seg... Men på torsdag kommer jag hem och då ska jag göra en god middag till mig och min man, sen nästa dag ska jag ut och jobba röven av mig! Saknar mina hästar, katterna, mitt hus, skåne, min kille och inte minst tvånget att sköta något varje dag. Att alltid ha något jag måste göra... Nej, det lata livet är inget för mig... vilket faktiskt är bra.

Men nu ska vi se om det finns nått att göra... Annrs kommer jag snart börja klättra på väggarna -.-

Längtar efter att få dra på mina ridkläder och springa ut till mina älsklingar :( Miss it!
See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0