Facebook, we have a problem...

Hej! Förlåt att jag inte bloggade igår när jag kom hem. Men mådde SKIT under hela tågresan och var åksjuk ända fram tills jag gick och la mig? Sjukt! Var i alla fall underbart att få träffa alla mina bebisar! Katterna strök sig som fan runt benen och alla tre hästarna började gnägga och kom springande när jag kom t i hagen. Awee :')
Sen på kvällen försökte jag få rätt på min Facebook! Har nämligen blivit hackad nu under en lång tid och nu loggar den jävlen in på min Facebook och ändrar mitt lösen hela tiden!!! Ska kastrera den som gjort det med ttvå tegelstenar! Ni kan gissa hur... Och nu är även  min mail helt cp vilket gör det omöjligt att återställea lösenord -.-'

Ska i alla fall försöka fixa det idag. Har redan varit iväg och handlat mat och städat hela huset! Snart kommer anton s ska vi fixa i stallet och sen chilla pung...

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0