Falsterbo 2011

Här kommer bilderna från Falsterbo! som sagt var jag där med Sofia, min pojkvänn och hans kompis. Var riktigt nice att komma iväg litta^^ Men innan jag fick in dem andra tre på campingen... Jag fick ju gratis camping eftersom  jag jobba som funktionär på Falsterbo Horse Show. Vi hade blivit dåligt infprmerade så jag visste inte att mitt sällskap var tvungen att ha ett visst band för att få va på camingen?! Stod och skrek på vakterna, grät, sparkade på en stolpe och till sist ringde jag mamma... haha lilla snorungen där? men till slut gick det.

Här är i alla fall bilderna från dag 1: Jobbade bara ett litet tag sen sov vi ett litet tag till innan vi stack ner till stranden.

Sofia, Anton och Danne som badar. Jag banga (a)




En rad försök till dem klasiska hoppbilderna



haha Anton gav sig jävlen på att jag skulle i vattnet...


På kvällen blev det fest! Soffe och min man till höger. haha love you guys...

Imorgon kommer bilderna från dag 2!
Men nu ska jag tömma kattlådorna (mmmm jummi) sen är det film.

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-14 @ 13:04:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0