Go shitless

Ni andra kanske också läser Paows blogg litta då och då. Lade märke till hennes och hennes vänners uttryck från deras Spanienresa "Go shitless". Jag måste faktiskt säga att det är en av dem klokaste sakerna jag nånsin hört! Och ändå kommer det från Paow? (inget illa menat men hon är inte den vassaste kniven i lådan, vilket gör hennes blogg underhållande) Jag menar, det betyder "Va skitlös" vilket kanske låter helt och helvete, men det stämmer ju ändå till 100%! Som jag idag, har en skitdag och tycker att det lilla minsta som händer är som jordens undergång. Då är det ju bara till att tänka; fuck det! Varför sura över småsaker? Jag har ingen anledning till att ha en dålig dag så varför ska jag GÖRA det till en dålig dag genom att förstora allt? Budskapet som "Go shitless" bär med sig, får mig verkligen att se lättare på saker och ting. Ser man possitivt på småsaker, kan man tillslut se att man ser possitivt på hela sin livsstil!

Don't put more shit on your self then you already have, it will migth get to heavy

Kiss and hugg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0