Hard work work

hej hopp pille sn*pp!
Kiss och bajsåldern här ja...
Idag vaknae jag upp brevid in baaaabe som dock var tvungen att sticka em tidigt för sen skulle jag rida hästarna. Sen skulle jag, mamma och pappa sätta upp nytt stänge till hästarnas sommarhage. Tog hela dagen men det var det värt. Dem blev överlyckliga! Mina älsklingar! <3

Just nu sitter jag i soffan i alla fall och väntar på maaaaaat! Som tur är går 2 1/2 män varm på tvn så jag överlever.
Kommer säkert blogga mer ikväll, ska försöka komma på nått mer intressant att skriva om... Ska också fixa en riktig header och se till att jag kan lägga upp bilder ordentligt. Helt cp!
Smelll you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0