Here we go again...

Hallå!
Amanda heter jag och har nu återupptagit bloggandet! Har haft en blogg innan, men hade liksom no motovation..
Dock nu när det bler summertimes så brjade man känna sig lite sugen. But no I'll give it another try
Kan ju börja med att betätta litta om mig sjäv!
Jag är en tjej som föddes den 12e maj 1994 och växte upp i Billesholm i Skåne. Ända sedan jag var liiiiiten har jag alltid brunnit starkt för allt som har medd djur att göra! speciellt hästar, alltså flyttade vi till en hästgård för lite mer än två år sen och jag stooortrivs! Jag har tre egna hästar (som är dem viktigaste i mitt liv) och...19 katter? haha precis fårrkattungar. Cute!
Annars då? Jag har en pojkvänn från Klippan (!!) och vi fira precis 7 månader. Alltid nått...
Jag gick en termin på Sos samhälle på gymnasiet men det va skit, så till hösten börjar man om ettan på Ridgymnasiet!
Men nu ska jag försöka va social med min bättre häft, sitter uppe på trädäcket med var sin data (sociallt?) ska stänga av ans data och sen är det ju bara till att spring! Moahaha..

Lägger upp en bild på en av mina babes! Summefeelings!
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0