Just chilling

Ligger just nu i min kingsizesäng (min enkelsäng ihopsatt med brossans gamla och sen ett lakan över) med killen, var sin data på magen och bara tar det lilla lugna... Synd att klaga! haha i stället för att prata med varanda face to face, skriver vi till varandra på facebook xd suck dagens ungdom asså...

men imorgon blir det jobb, jobb och åter jobb! Ska sätta stänge till sommarhagen, fixa i stallet som vanligt, sen kommer sofia ( www.tasteofsofia.blogg.se ) så ska vi städa husvagnen. Åker till falsterbo nästa vecka! Längtar!! Kanske ses i dimman!

Mennnu ska jag ligga och irritera min kille tills han får dampryck. Bra flickvänn huh? Nä seriöst, jag är en mardröm... Godnatt!!

Btw! kommer bli bättre med bildersen framöver. Har bara inte tagit några bilder idag ändå
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0