Wha't if...

Godmorgon alla morgonpigga! har redan varit upp i ca en halvtimme. Ska ut i stallet snart där dem flesta av mina dagar börjar. Men idag har jag skiiiitmycket att göra idag och alllt ska vara klart till kl 5. Så tar hästarna nu på morgonen, dem är ju såklart prio 1 :D Sen åker jag, sofia, killen och hans kompis till FALSTERBOOOO!! Ska bli fett!

Om kvällen igår då. Den var väll mysig, dock käde jag mig på dåligt humör liksom... Fick fakele mig igenom hela kvällen. dessutom hade jag signaturlåten till Pingu på huvet hela kvällen!? Fråga mig inte varför xD

Men när jag satt där och mamma och pappa berättade om hur dem träffades och att dem hade varit gifta i 20 år nu, tänkte jag, tänk om jag också hamnar där någon gång. Sitter på en resturang och firar 20 års äktenskap med min livs kärlek? Täck om det det är med min nuvarande kille? Faktiskt, hade det förvånat mig en aning, vi har haft ganska svåra perioder, men att gå skillda vägar har inte riktigt verkat som ett allternativ för oss, hajjar ni? Men man vet ju aldrig, till slut kanske nån av oss inte orkar mer :( Bara hoppas att det fortsätter va vi. Även fast jag inte alltid känner så, så känns han som den rätte för mig, liksom alla andra killar i hela världen existerar helt enkelt inte. Är det normalt?! Haha gues I'm in love (a)

Men nu måste jag ut till min absolut största kärlek! Uppdaterar innan jag sticker för sen kommer jag inte kunna blogga för ens på söndagkväll. Kommer bli så jävla nice att få koma bort ett tag, och festa!

Never stop the party! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0